Konkurs na zastępstwo urzędnika z powierzeniem obowiązków sekretarza sądowego
Kd-111-12/15
Stawiło się 11 spośród 12 zakwalifikowanych kandydatów.
Nie stawiła się:
1. Patrycja Figat.
Wyniki z przeprowadzonego w dniu 28 kwietnia 2015r. III etapu konkursu :
1. Daria Jęcek 9,0
2. Agata Kopacka 9,0
3. Agnieszka Wiktorowicz 7, 5
4. Natalia Kaźmierczak 6,0
5. Natalia Nowak 6,0
6. Paweł Wabich 6,0
7. Kamila Zdobińska 6,0
8. Edyta Brzezinska 5,5
9. Marta Cierpisz 5,25
10. Anna Dajczak 5,0
11. Lewandowska Hanna 4,0
Po zakończeniu postępowania konkursowego najwięcej punktów zdobyły:
III Etap II Etap Łącznie:
(ustny) (pisemny)
1. Daria Jęcek 9 pkt 7,5 pkt 16,5 pkt
2. Natalia Kaźmierczak 6 pkt 9,5 pkt 15,5 pkt
3. Agata Kopacka 9 pkt 6,5 pkt 15,5 pkt
III Etap II Etap Łącznie:
(ustny) (pisemny)
1. Agnieszka Wiktorowicz 7,5 pkt 7,75 pkt 15,25 pkt
2. Natalia Nowak 6,0 pkt 8,75 pkt 14,75 pkt
3. Marta Cierpisz 5,25 pkt 8,75 pkt 14,0 pkt
4. Paweł Wabich 6,0 pkt 7,0 pkt 13,0 pkt
5. Edyta Brzezinska 5,5 pkt 7,0 pkt 12,5 pkt
Lista rezerwowa jest ważna do następnego konkursu, nie dłużej niż do dnia 31.12.2015r.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kd-111-12/15
na zastępstwo urzędnika w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy – 3 stanowiska w wymiarze 1 etatu były następujące:
Stawiło się 19 spośród 22 zakwalifikowanych kandydatów.
Nie stawili się:
1. Paweł Łuczak
2. Agnieszka Marach-Andruszkiewicz
3. Martyna Waloch - Małolepsza.
Wyniki z przeprowadzonego w dniu 21 kwietnia 2015r. II etapu konkursu :
1. Bazelska Beata 2,5
2. Brzezińska Edyta 7,0
3. Cierpisz Marta 8,75
4. Dajczak Anna 6,75
5. Fabjańczyk Ewa 3,25
6. Figat Patrycja 7,0
7. Jęcek Daria 7,5
8. Kaźmierczak Natalia 9,5
9. Kopacka Agata 6,5
10. Kulczak Katarzyna 4,75
11. Lewandowska Hanna 8,25
12. Michalak Lidia 1,5
13. Milak Ewa 5,0
14. Nowak Natalia 8,75
15. Słowińska Ewelina 2,5
16. Wabich Paweł 7,0
17. Wiktorowicz Agnieszka 7,75
18. Zdobińska Kamila 6,25
19. Żuchowska Monika 5,0
Do III etapu konkursu zakwalifikowało się dwanaście osób, które zdobyły największą liczbę punktów (co najmniej 60% ogólnej punktacji):
1. Natalia Kaźmierczak
2. Marta Cierpisz
3. Natalia Nowak
4. Hanna Lewandowska
5. Agnieszka Wiktorowicz
6. Daria Jęcek
7. Edyta Brzezińska
8. Patrycja Figat
9. Wabich Paweł
10. Anna Dajczak
11. Agata Kopacka
12. Kamila Zdobińska
Komisja ustaliła, że zgodnie z treścią ogłoszenia III etap konkursu odbędzie się:
w dniu 28 kwietnia 2015r. o godzinie 10.00 pokój 119.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kd-111-12/15
Wobec powyższego do II etapu konkursu zakwalifikowano następujące osoby :
1. Bazelska Beata;
2. Brzezińska Edyta;
3. Cierpisz Marta;
4. Dajczak Anna;
5. Fabjańczyk Ewa;
6. Figat Patrycja;
7. Jęcek Daria;
8. Kaźmierczak Natalia;
9. Kopacka Agata;
10. Kulczak Katarzyna;
11. Lewandowska Hanna;
12. Łuczak Paweł;
13. Marach-Andruszkiewicz Agnieszka;
14. Michalak Lidia;
15. Milak Ewa;
16. Nowak Natalia;
17. Słowińska Ewelina;
18. Wabich Paweł;
19. Waloch-Małolepsza Martyna;
20. Wiktorowicz Agnieszka;
21. Zdobińska Kamila;
22. Żuchowska Monika.
w dniu 21 kwietnia 2015r. o godzinie 10.00 w sali nr 007 (parter)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kd-111-12/15
Dyrektora Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
z dnia 31 marca 2015r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na zastępstwo urzędnika z powierzeniem obowiązków sekretarza sądowego – 3 stanowiska - w wymiarze pełnego etatu
w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
1. Wymagania niezbędne – zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 18.12.1998r. o pracownikach sądów i prokuratury ( Dz. U. 2011.109.639 j.t. ) urzędnikiem może zostać osoba:
1) która ma pełną zdolność do czynności prawnych,
2) która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
3) przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
4) posiada wykształcenie minimum średnie, posiadanie wykształcenia wyższego, będzie dodatkowym atutem,
5) posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze.
7) doświadczenie (odbyty staż, zatrudnienie – minimum 6 miesięcy) w jednostkach sądownictwa, prokuratury lub administracji publicznej będzie dodatkowym atutem.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole,
2) komunikatywność,
3) operatywność, dobra organizacja pracy,
4) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
5) systematyczność, odporność na stres.
3. Do zadań należeć będzie, m.in.:
1) wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania,
2) wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, redagowanie pism,
3) protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,
4) sporządzanie wokand,
5) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji.
4. Wymagane dokumenty:
Kandydaci we wskazanym niżej terminie, zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1. podanie o przyjęcie do pracy w Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Inowrocławiu, (z podaniem również danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu)
2. własnoręcznie napisany życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy według wzoru Ministerstwa Sprawiedliwości (do pobrania w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Inowrocławiu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Inowrocławiu);
4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, (oryginał do wglądu podczas konkursu)
5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
6. świadectwa pracy z uprzednich zakładów pracy oraz zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
7. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o niekaralności,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
10. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
W razie przesłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
5. Termin składania dokumentów do dnia: 9 kwietnia 2015r.
6. Konkurs składa się z trzech etapów:
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora Sądu.
Komisja po przeprowadzeniu konkursu, w oparciu o jego wyniki, może wyłonić rezerwową listę kandydatów na wypadek zaistnienia możliwości zatrudnienia większej liczby osób, rezygnacji kandydata, bądź sytuacji ustania stosunku pracy z osobą odbywającą staż urzędniczy przed ukończeniem tego stażu.
Rezerwowa lista kandydatów jest ważna do następnego konkursu, jednakże nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2015r.
8. Dane informacje można uzyskać pod numerem tel. 52 35 92 685.
Wyznacza się termin pierwszego etapu konkursu na dzień: 14 kwietnia 2015r.
Wyznacza się termin drugiego etapu konkursu na dzień: 21 kwietnia 2015r.
Wyznacza się termin trzeciego etapu konkursu na dzień: 28 kwietnia 2015r.
Dyrektor
Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
Maria Radzimska