Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | G-205-26/13 |
Zamawiający | Sąd Rejonowy w Inowrocławiu |
Wartość zamówienia | poniżej 130000 euro |
Termin składania ofert |
Treść ogłoszenia
Inowrocław: Na świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w
Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 454966 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3592-600, faks 52 3592-630.
·
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub
ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na
świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i
mienia Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42 oraz w Mogilnie
przy ul. Sądowej 21. W ramach ochrony obiektu do zadań ochrony należy: -
zapewnienie bezpieczeństwa ogólnego osobom i mieniu w chronionych obiektach
sądowych, - przywracanie porządku naruszonego przez osoby przebywające na
terenie obiektów i w pomieszczeniach sądowych - niedopuszczenie do wnoszenia na
teren obiektów sądowych alkoholu oraz przedmiotów zagrażających życiu i zdrowiu
osób, a także mieniu - uniemożliwienie wejścia na teren siedzib sądu osobom
nietrzeźwym, albo będących pod wpływem działania środków odurzających itp. -
obsługa punktów wjazdowych (bramowych) na terenie siedziby Sądu Rejonowego w
Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42 w celu niedopuszczenia do wjazdu pojazdami
osobom nie posiadającym pisemnego zezwolenia osoby upoważnionej - wykonywanie
połączeń abonenckich centrali telefonicznej (dot. tylko i wyłącznie siedziby
sądu w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42); obsługa bramki wejściowej i
ręcznych wykrywaczy metali - ochrona kluczy do pomieszczeń poprzez ich
wydawanie i przyjmowanie pod ochronę za potwierdzeniem przyjęcia i pokwitowaniem
wydania - sprawdzanie obiektu i pomieszczeń pod względem bezpieczeństwa w
godzinach pracy sądu i po zakończeniu jego funkcjonowania oraz w dniach wolnych
od pracy zgodnie z zakresem czynności i procedurami ujętymi w Planie ochrony
obiektów - współdziałanie z policją i strażą miejską w przywracaniu porządku
naruszonego na terenie obiektu chronionego - wykonywanie na wezwanie
Zamawiającego dodatkowych czynności związanych z ochroną wejść do sali rozpraw,
w których toczą się procesy z wyłączeniem jawności oraz związanych z ochroną
dokumentów niejawnych i wartości pieniężnych przenoszonych na terenie Sądu i po
za nim, - dokumentowanie przebiegu służby ochronnej zgodnie ze wzorami
dokumentów (książka pełnienia służby i planami ochrony obiektów, - sprawdzanie przed
objęciem służby i po jej zakończeniu ciągów komunikacyjnych, skrzynek
hydrantowych i rozdzielczych prądu, wnęk, a także sanitariatów użytku
publicznego pod kątem, czy nie pozostawiono w nich przedmiotów mogących
stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia osób oraz mienia, sprawdzenie także
ewentualnych zagrożeń pożarowych..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: tak - w wysokości 5.200,00 zł.
(pięć tysięcy dwieście złotych).
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna spełnienie tego
warunku, jeśli Wykonawca przedłoży ważną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ( w rozumieniu ustawy o ochronie
osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn.
zmianami). Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku żąda dołączenia
do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 6.1. SIWZ.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna spełnienie tego
warunku jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ważny certyfikat ISO lub równoważny
w zakresie usług ochrony oraz poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego III
stopnia, a ponadto wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał (wykonuje) minimum 1 usługę będącą przedmiotem
zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa w zarządzie jednostek
Ministerstwa Sprawiedliwości i załączy dokument potwierdzający, iż usługa ta
była świadczona (lub jest świadczona) w sposób prawidłowy i należyty.
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku żąda dołączenia do oferty
dokumentów wymienionych w pkt. 6.2. SIWZ.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Oświadczenie Wykonawcy
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełnienia tego warunku udziału
w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę
oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą osób
do zabezpieczenia obiektu, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego
zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i niżej wymienione uprawnienia:
a. posiadają aktualną licencje pracownika ochrony fizycznej, w tym co najmniej
jeden pracownik z licencją II stopnia. b. posiadają pozwolenie na posiadanie
broni (dla osób wykonujących patrole i konwojowanie). c. osoby uczestniczące w
wykonywaniu niniejszego zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa
upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
zastrzeżone. d. posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony
informacji niejawnych wydane przez właściwego pełnomocnika ochrony zgodnie z
ustawą o ochronie informacji niejawnych.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
W celu potwierdzenia spełnienia warunku
dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać się posiadaniem
opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 750.000 zł. Zamawiający na
potwierdzenie spełnienia tego warunku żąda dołączenia do oferty dokumentów
wymienionych w pkt. 6.3. SIWZ.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 80
·
2 - Dodatkowe certyfikaty (bez
względu na ilość dodatkowych certyfikatów przedłożonych w ofercie) oraz własne
biuro na terenie miasta Inowrocławia - 20
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Sąd Rejonowy w Inowrocławiu ul. Narutowicza 42, pok. 26.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Inowrocławiu ul.
Narutowicza 42, pok. 26.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zapytania do SIWZ i odpowiedzi Zamawiających
Wyjaśnienia do SIWZModyfikacje treści SIWZ
Informacja z otwarcia ofert
Odwołania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych, wykonawcach wykluczonych z postępowania
G-205-26/13
Inowrocław, dnia 26 listopada 2013 r.
Dotyczy: „postępowania przetargowego na świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu”
Informacja o
wyniku postępowania
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - Pzp, Zamawiający – Sąd Rejonowy w Inowrocławiu, uprzejmie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zostały złożone cztery (4) oferty.
Oferta nr 1
Konsorcjum firm:
- „Impel Provider Security
Partner” Sp. z o.o. sp. k.
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
- „Impel Security Polska”
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
- „Impel Monitoring” Sp. z o.o.
Sp. komandytowa
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
Oferta nr 2
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o., al. Wielkopolska 36,
60-608 Poznań.
Oferta nr 3
„EKOTRADE” Sp. z o.o. ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa.
Przedstawicielstwo w Bydgoszczy: ul. Fabryczna 11, 85 – 741 Bydgoszcz
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MICROS” Józef Lipiński, ul. Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz
Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 3 – firmy „EKOTRADE”
Sp. z o.o. ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, Przedstawicielstwo w
Bydgoszczy: ul. Fabryczna 11,
85 – 741 Bydgoszcz
Oferta otrzymała następującą
punktację w ramach kryteriów oceny ofert:
- cena – 80,00 pkt,
- status posiadania dodatkowego certyfikatu zarządzania jakością oraz własne biuro zlokalizowane na terenie miasta Inowrocławia - 20 pkt
Razem – 100,00
pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta
została złożona zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych oraz spełnia
określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia warunki, tj. nie podlega odrzuceniu, a także
uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w ramach określonych przez
Zamawiającego kryteriów: 100,00 pkt.
Oferent nr 4 – firma - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MICROS” Józef Lipiński, ul. Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz.
Oferta tej Firmy znalazła się na drugim miejscu, otrzymując punktację w
ramach kryteriów oceny ofert:
- cena – 69,31 pkt,
- status posiadania dodatkowego certyfikatu zarządzania jakością oraz własne biuro zlokalizowane na terenie miasta Inowrocławia - 20 pkt
Razem – 89,31
pkt
Oferent nr 1 – firma - Konsorcjum firm:
- „Impel Provider Security
Partner” Sp. z o.o. sp. k.
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
- „Impel Security Polska”
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
- „Impel Monitoring” Sp. z o.o.
Sp. komandytowa
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
Oferta tej Firmy znalazła się na trzecim miejscu, otrzymując punktację
w ramach kryteriów oceny ofert:
- cena – 66,93 pkt,
- status posiadania dodatkowego certyfikatu zarządzania jakością oraz własne biuro zlokalizowane na terenie miasta Inowrocławia - 20 pkt
Razem – 86,93
pkt
Oferent nr 2 – firma Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o., al. Wielkopolska 36, 60-608 Poznań.
Oferta tej Firmy znalazła się na czwartym miejscu, otrzymując punktację
w ramach kryteriów oceny ofert:
- cena – 58,64 pkt,
- status posiadania dodatkowego certyfikatu zarządzania jakością oraz własne biuro zlokalizowane na terenie miasta Inowrocławia - 20 pkt
Razem – 78,64
pkt
Dziękuję za udział w postępowaniu.
Działając
na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych, uprzejmie proszę o przesłanie potwierdzenia otrzymania
niniejszej korespondencji (jej czytelności oraz liczby otrzymanych stron) na nr
faksu 0-52 35-92-630.
ZATWIERDZIŁ:
Dyrektor Sądu
mgr Maria Radzimska