G-205-6/17
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo- konserwatorskich” |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | G-205-6/17 |
Zamawiający | Sąd Rejonowy w Inowrocławiu |
Wartość zamówienia | powyżej 30 tyś. euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Sąd Rejonowy w Inowrocławiu ul. Narutowicza 42 88-100 Inowrocław |
"Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6 a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo - konserwatorskich"
Sąd Rejonowy: „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo- konserwatorskich” Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32154300000, ul. ul. Narutowicza 42 , 88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3592-600, e-mail inspgosp@inowroclaw.sr.gov.pl, faks 52 3592-630. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Tak Tak Nie Nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nie
Nie Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: - odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem postanowienia art.26 ust. 6 ustawy Pzp Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymaganych w rozdziale 10 pkt c SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a zastępuje je się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp to Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem postanowienia art.26 ust. 6 ustawy Pzp. - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w w postępowaniu. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Pełnomocnictwo określające umocowanie pełnomocnika, w przypadku gdy Wykonawców reprezentuje pełnomocnik. Formularz ofertowy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS Tak
Nie Nie Nie Liczba wykonawców
IV.5) ZMIANA UMOWY
|
|||||||||||||||||||||||
|
Inowrocław, 20 listopada 2017 r.
WYKONAWCY
ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego
G-205-6/17
Dotyczy przetargu „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ul. Narutowicz 42, przy ul. Świętokrzyskiej 6 a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich”
Zamawiający, działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2017r. poz. 1579) – dalej „ustawa Pzp”, przekazuje następujące odpowiedzi na pytania:
Znak sprawy: G-205-6/17
Pytanie 1.
Zamawiający wymaga, aby środki posiadały właściwości odtłuszczająco -myjące. Prosimy o potwierdzenie, że nie wszystkie środki muszą posiadać takie właściwości, a jedynie te, dla których jest to uzasadnione przeznaczeniem środka.
Odpowiedź 1.
Zamawiający potwierdza, że właściwości odtłuszczająco -myjące mają posiadać te środki, dla których jest to uzasadnione przeznaczeniem środka.
Pytanie 2.
Prosimy o doprecyzowanie, jakiego rodzaju dozowniki na mydło w płynie oraz mydło w pianie posiada Zamawiający?
Odpowiedź 2.
W budynku przy ul. Narutowicz 42 w Inowrocławiu znajdują się dozowniki do mydła w pianie TORK S4, natomiast w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 6 a w Inowrocławiu znajdują się butelki z dozownikiem, które są uzupełniane mydłem w płynie.
Terminy składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Podpis Dyrektora Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
Karola Adamskiego
Inowrocław, 27.11.2017r.
Informacja z otwarcie ofert
Dotyczy zamówienia : „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich”
Znak: G-205-6/17
Podczas otwarcia odczytano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia kwotę : - 220 000, 00 zł brutto
Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 20004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579.) informujemy, że w terminie wpłynęły, następujące oferty :
Nr |
Nazwa i adres firmy |
Cena w zł (brutto) |
Termin wykonania 01.01.2018-31.12.2018 |
Termin płatności |
Czas reakcji |
Gwarancja |
1 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej „Emir” sp. z o.o. ul. Barska 10 87-800 Włocławek
|
242 382,60 zł |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
120 minut |
Nie dotyczy |
2 |
Konsorcjum : Spółdzielnia „Dozór” w Gnieźnie – lider ul. Żwirki i Wigury 19 A 62-200 Gniezno Biuro Ochrony A-Z (partner) ul. Bogusławskiego 26/4 62-002 Suchy Las |
306 833,28 zł |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
do 30 minut |
Nie dotyczy |
3 |
Konsorcjum: Inwemer Serwis Sp. z o.o. ul. Łąkowa 3/5 K 90-562 Łódź (lider) Inwemer System Sp. z o.o. ul. Św. J. Odrowąża 15 03-310 Warszawa (członek)
|
276 743,76 zł |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
60 minut |
Nie dotyczy |
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podpisy członków Komisji Przetargowej
SĄD REJONOWY
W INOWROCŁAWIU
88-100 Inowrocław, ul. G. Narutowicza 42, tel. (0-52) 359-26-00
Inowrocław, dnia 04.12.2017r.
G-205-6/17
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy postępowania: „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich”.
Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamia, iż postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Uzasadnienie
Postępowanie „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6 a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich” zostało unieważnione, gdyż ceny ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.