przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | G-205-8/16 |
Zamawiający | Sąd Rejonowy w Inowrocławiu |
Wartość zamówienia | powyżej 30 tysięcy euro |
Termin składania ofert |
Treść ogłoszenia
Początek formularza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:: I. 1)
NAZWA I ADRES: Sąd
Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32154300000, ul. ul.
Narutowicza 42, 88100 Inowrocław, państwo Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 52 3592-600, faks 52 3592-630, I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd Rejonowy I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich” Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G-205-8/16 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu usytuowanych: w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, w Inowrocławiu przy ulicy Świętokrzyskiej 6a; oraz usług gospodarczo-konserwatorskich (drobne naprawy z branży elektrycznej, stolarskiej i hydrauliki), utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych przy siedzibie Sądu w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42, a także dostarczanie środków czystości m.in. mydła w płynie, mydła w piance, ręczników papierowych, rolek kuchennych, odświeżaczy powietrza oraz papieru toaletowego, worków na śmieci do budynków przy ul. Narutowicza 42 i ul. Świętokrzyska 6a w Inowrocławiu. II.4)
Informacja o częściach zamówienia: Nie
II.5)
Główny Kod CPV: 90000000-7 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Dół formularza
Początek formularza
|
|||||
|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 317444 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Sąd Rejonowy, Krajowy numer
identyfikacyjny 32154300000, ul. ul. Narutowicza 42, 88100
Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3592-600, faks 52 3592-630. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: |
Wykonawca powinien umieścić ofertę w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
„SĄD REJONOWY W INOWROCŁAWIU - OFERTA - Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich. ”Nie otwierać przed 12 października 2016r. godz. 10.30
Koperta poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy. Musi być starannie zamknięta.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42 ( w pokoju nr 119) lub w biurze podawczym sądu (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 października 2016r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Sądu Rejonowego w Inowrocławiu w pokoju nr 121 w dniu 12 października 2016r. o godz. 10:30. Oferta w języku polskim
W ogłoszeniu I. 4 powinno być:
Wykonawca powinien umieścić ofertę w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
„SĄD REJONOWY W INOWROCŁAWIU - OFERTA - Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich.”
Nie otwierać przed 17 października 2016r. godz. 10.30
Koperta poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy. Musi być starannie zamknięta.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42 ( w pokoju nr 119) lub w biurze podawczym sądu (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 października 2016r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Sądu Rejonowego w Inowrocławiu w pokoju nr 121 w dniu 17 października 2016r. o godz. 10:30.
Oferta w języku polskim
h
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Inowrocław: „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu
Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej
6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Tryb : przetarg nieograniczony
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Inowrocławiu, krajowy
numer identyfikacyjny 32154300000, ul. ul. Narutowicza 42, 88-100
Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 52 3592-600, faks 52
3592-630.
Adres strony internetowej : www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
- nie
I.4) KOMUNIKACJA:
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem
Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
Adres strony internetowej,
www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
Przesłanie oferty na adres:
Sąd Rejonowy w Inowrocławiu ul. Narutowicza 42 88-100 Inowrocław (pokój nr 1
lub pokój nr 119)
Wykonawca powinien umieścić ofertę w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
„SĄD REJONOWY W INOWROCŁAWIU - OFERTA - Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich.”
Nie otwierać przed 12 października 2016r. godz. 10.30
Koperta poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy. Musi być starannie zamknięta.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42 ( w pokoju nr 119) lub w biurze podawczym sądu (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 października 2016r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Sądu Rejonowego w Inowrocławiu w pokoju nr 121 w dniu 12 października 2016r. o godz. 10:30.
Oferta w języku polskim
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Na świadczenie
usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy
ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług
gospodarczo konserwatorskich”
Numer referencyjny: G-205-8/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi
utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu usytuowanych: w
Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, w Inowrocławiu przy ulicy
Świętokrzyskiej 6a; oraz usług gospodarczo-konserwatorskich (drobne naprawy z
branży elektrycznej, stolarskiej i hydrauliki), utrzymanie w czystości terenów
zewnętrznych przy siedzibie Sądu w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42, a
także dostarczanie środków czystości m.in. mydła w płynie, mydła w piance,
ręczników papierowych, rolek kuchennych, odświeżaczy powietrza oraz papieru
toaletowego, worków na śmieci do budynków przy ul. Narutowicza 42 i ul.
Świętokrzyska 6a w Inowrocławiu. Usługi z zakresu sprzątania powierzchni
wewnętrznych dotyczą: pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, klatek schodowych,
ciągów komunikacyjnych i wejść, pomieszczeń sanitarnych, socjalnych, piwnic
archiwów, pokoju gościnnego, sal konferencyjnych Usługi z zakresu sprzątania
powierzchni zewnętrznych dotyczą wyłącznie terenów zewnętrznych przy siedzibie
głównej Sądu w Inowrocławiu ul. Narutowicza 42 i należą do nich: zamiatanie i
odśnieżanie schodów wejściowych, zamiatanie i odśnieżanie chodników, likwidacja
oblodzenia, zamiatanie i odśnieżanie parkingów, posypywanie ciągów
komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi ( okresie zimy), koszenie trawy,
przycinanie krzewów Wykonawca dostarcza we własnym zakresie wszystkie środki
czyszczące, konserwujące, impregnujące oraz dezynfekujące, które uzgadnia z
Zamawiającym. Muszą one posiadać wymagane normy, atesty i certyfikaty.
Wykonawca do realizacji zamówienia używa także własnego, profesjonalnego
sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest uwzględnić koszt zakupu wyspecyfikowanych środków w koszcie sprzątania m2
na obiektach zlokalizowanych przy ul. Narutowicza 42, ul. Świętokrzyskiej 6a w
Inowrocławiu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks
Pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia
i przez cały okres świadczenia usługi: - pracowników fizycznych świadczących
usługi sprzątania (5 etatów) - pracownika gospodarczo- konserwatorskiego z
uprawnieniami elektrycznymi (1 etat)
II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:90919000-2, 90910000-9, 90914000-7, 90919200-4,
90620000-9, 90630000-2, 77310000-6
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień polegających na
powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie większej niż 15 %
wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu
podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona
potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki na
ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalona na
identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego
zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
Okres w miesiącach: 12 data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia
(zał. nr 2)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż 250000,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt
tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania doświadczenia,
jeśli Wykonawca dostarczy wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie- minimum 2 usług (na podstawie odrębnych umów) będących przedmiotem
zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa będących w
zarządzie jednostek Ministerstwa Sprawiedliwości – każda o wartości nie
mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie
przedłożonego do oferty wykazu usług (załącznik nr 8) oraz dokumentów potwierdzających,
że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia / referencji może przedłożyć oświadczenie. W przypadku
różnicy kwot wskazanych w wykazie usług (załącznik nr 8) a poświadczeniem /
referencjami, Zamawiający przyjmie wartość wykazaną w poświadczeniu /
referencjach.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem postanowienia art.26 ust. 6 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego (poświadczenie/referencje), że te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Poświadczenie (referencje) w
odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych
powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia przedstawia
oświadczenie. W przypadku usług będących w trakcie ich wykonywania złożone
dokumenty muszą potwierdzić, że dotychczas wykonana usługa ma wartość wymaganą
przez Zamawiającego do dnia wystawienia poświadczenia/referencji, tj. min.
150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto - w obiektach
użyteczności publicznej Skarbu Państwa będących w zarządzie jednostek
Ministerstwa Sprawiedliwości. (Wykaz usług należy sporządzić według wzoru
stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ).
Polisa od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z udzieleniem zamówienia, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma
ubezp. nie mniej niż 250 000,00 zł)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- pełnomocnictwo określające umocowanie pełnomocnika (oryginał /kopia poświadczona notarialnie) w przypadku, gdy Wykonawców reprezentuje pełnomocnik
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymaganych w rozdziale 10 pkt c SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a )nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt a zastępuje je się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu .
- Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w ustawie Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
- formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000zł
(słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert .
3. Wadium należy wnieść w formach : • pieniądzu • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 03113010170021100034900004 Należy opisać: „Wadium - Przetarg nieograniczony – usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich” ” .
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna –nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
||
cena |
60 |
||
termin płatności |
20 |
||
czas reakcji |
20 |
||
|
|||
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie
później niż w terminie składania ofert zastrzegł pisemnie, że nie mogą one być
udostępniane. W takiej sytuacji informacje muszą być przygotowane i przekazane
przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 12/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
Otwarcie
ofert : 12.10.2016 o godz. 10:30 w Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu – pokój nr
121
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAłączniki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień (SIWZ)
siwzzałącznik nr 1
załącznik nr 2
załącznik nr 3
załącznik nr 4
załącznik nr 5
załącznik nr 6
załącznik nr 7
załącznik nr 8
Zapytania do SIWZ i odpowiedzi Zamawiających
Zamawiający przekazuje następujące wyjaśnienia w związku z zapytaniami Wykonawcówodpowiedz
Zamawiający przekazuje następujące wyjaśnienie w związku z zapytaniem Wykonawców
odpowiedz 2
Zamawiający przekazuje następującą odpowiedź
odpowiedz3
Modyfikacje treści SIWZ
Modyfikacja treści SIWZ.
Po zmianie (sprostowaniu) pkt 9 ppkt 2b otrzymuje brzmienie:
Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania doświadczenia, jeśli Wykonawca dostarczy wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- minimum 2 usług (na podstawie odrębnych umów) będących przedmiotem zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej– każda o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)brutto. Przy czym Zamawiający będzie się kierował definicją pojęcia obiekt użyteczności publicznej zawartą w treści rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r. Wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie przedłożonego do oferty wykazu usług (załącznik nr 8) oraz dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia / referencji może przedłożyć oświadczenie. W przypadku różnicy kwot wskazanych w wykazie usług (załącznik nr 8) a poświadczeniem / referencjami, Zamawiający przyjmie wartość wykazaną w poświadczeniu / referencjach.
Po zmianie (sprostowaniu) pkt 15 ppkt 2 i 3otrzymuje brzmienie:
Wykonawca powinien umieścić ofertę w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
„SĄD REJONOWY W INOWROCŁAWIU - OFERTA - Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich.”
Nie otwierać przed 17 października 2016r. godz. 10.30
Koperta poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem Wykonawcy. Musi być starannie zamknięta.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ul. Narutowicza 42 ( w pokoju nr 119) lub w biurze podawczym sądu (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 października 2016r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Sądu Rejonowego w Inowrocławiu w pokoju nr 121 w dniu 17 października 2016r. o godz. 10:30.
Po zmianie (sprostowaniu) pkt 4 ppkt 19 otrzymuje brzmienie:
„Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być
skuteczne w stosowaniu, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco –myjące”
odpowiedz
Informacja z otwarcia ofert
Inowrocław, 17.10.2016r.
Informacja z otwarcie ofert
Dotyczy : „Na świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo konserwatorskich”
Znak: G-205-8/16
Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia kwotę :
250 000, 00 zł brutto
Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 20004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) informujemy, że w terminie wpłynęły cztery, następujące oferty :
Nr |
Nazwa i adres firmy |
Cena w zł (brutto) |
Termin wykonania |
Termin płatności |
Czas reakcji |
Gwarancja |
1 |
Inwemer System Sp. z o.o. sp.k. Ul. Łąka 3/5 90-562 Łódź |
233.900,52 zł brutto |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
30 minut |
Nie dotyczy |
2 |
Konsorcjum : DGP Provider Sp. Z o.o. (lider) Al. Niepodległości 775/2 81-805 Sopot DGP Clean Partner Sp. z o.o. (partner konsorcjum) Ul. Najśw. Marii Panny 5 e 59-220 Legnica P.U. Gos-Zec Sp. z o.o. (partner konsorcjum) Ul. Ostrowska 474 a 61-324 Poznań |
347.901,24 zł brutto |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
60 minut |
Nie dotyczy |
3 |
Konsorcjum : Spółdzielnia „Dozór” w Gnieźnie – lider Ul. Żwirki i Wigury 19 A 62-200 Gniezno Biuro Ochrony A-Z (partner) Sławomir Karczewski Ul. Bogusławskiego 26/4 62-002 Suchy Las |
261.690,60 zł brutto |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
30 minut |
Nie dotyczy |
4 |
Konsorcjum : Impel Cleaning Sp. z o.o. (lider) Ul. Ślężna 118 53-111 Wrocław DC System “Company” Sp. z o.o. Sp. K. Ul. Marsa 56 a 04-242 Warszawa |
246.280,32 zł brutto |
Zgodnie z projektem umowy |
30 dni |
30 minut |
Nie dotyczy |
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczeni na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. do dnia 20. 10.2016r. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PzP.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.